ورزش3

ساخت وبلاگ
کد خبر: 1335188/13  زمان: 20:20  1395/03/31  بازدید: 10,204

نیمی از صندلی‌های یادگار تبریز سبز شود!


هواداران متعصب تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در مقابل اقدام مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی برای قرمز کردن رنگ صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام واکنش نشان دادند.


به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز مصطفی آجرلو اعلام کرد  درخواستی به مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ارسال کرده تا تمام صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام تبریز به رنگ پیراهن تراکتورسازی(قرمز) شود و آنها نیز برای انجام این کار آنها را حمایت می‌کنند.


ساعاتی پس از این خبر هواداران ماشین سازی تبریز که قرار است تیم‌شان فصل آینده در ورزشگاه یادگار امام از حریفان میزبانی کند به اظهارات آجرلو واکنش نشان دادند و در شبکه‌های مجازی اعلام کردند آنها نیز تقاضا دارند نیمی از صندلی‌های استادیوم یادگار امام تبریز به رنگ پیراهن ماشین سازی تبریز که سبز رنگ است در بیاید چرا که آنها قدیمی‌ترین باشگاه تبریز هستند.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 296 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:37

کد خبر: 1335191/39  زمان: 20:44  1395/03/31  بازدید: 898

دو مدافع تیم گسترش فولاد قرارداد خود را تمدید کردند.


به گزارش "ورزش سه"، سیدمحسن حسینی که با پیشنهادی از صنعت نفت آبادان مواجه شده بود، امروز پس از مذاکره با مسئولان گسترش فولاد در این تیم ماندگار شد.


همچنین محسن حمیدی دفاع چپ فصل پیش گسترش فولاد هم قراردادش را مانند حسینی یکسال دیگر تمدید کرد.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 267 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:37

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان بعد از پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از امروز استارت اصلی تمرینات را در 2 نوبت انجام دادیم و در 3 روز 5 نوبت تمرین می‌کنیم.

 

اردوی ما در کشورهای با ارتفاع بالا خواهد بود

یک پلن 42 روزه داریم و تلاش می‌کنیم که محل تمرین‌مان و اردوی ما کشورهای روبه بالا (ارتفاع بالا) باشد و اگر یک درصد احساس کنیم که شرایط با تمرینات ما سازگار نیست اردو را در شهرهای داخلی برگزار می‌کنیم.

 

افشین انگیزه زیادی دارد

ما آرش افشین را امروز جذب کردیم. به‌نظرم او یک خرید خوب برای ماست. به چند دلیل این حرف را می‌زنم. یکی از دلایل این است که آرش انگیزه دارد و می‌خواهد خودش را ثابت کند و برای پیشرفت کردن هم بستر برای او فراهم است.

 

استقلال جای بهترین ها است

من از هواداران می‌خواهم صبوری کنند ولی بازیکنان با تجربه خوبی جذب کردیم که جا دارد از مسئول نقل و انتقالات‌مان تشکر کنم. یکی دو نفر هم مدنظر ما است و به نظرم استقلال جای بهترین‌ها است و بهترین بازیکنان باید در این تیم حضور پیدا کنند.

 

عقب زمین‌مان را محکم‌تر می بندیم

ایده من این است که ما باید مراقب عقب زمین باشیم و یک مدافع برزیلی جذب می‌کنیم و فکر می‌کنم با آمدن کنعانی‌زادگان و حضور سید مجید حسینی و امین حاج‌محمدی قسمت وسط خط دفاع‌مان را محکم بستیم.  البته تصمیمم ابتدا بستن کمربند دفاع بود ولی در خط جلو زودتر به جمع بندی رسیدیم. من مسیر خوبی برای باشگاه استقلال طراحی کرده‌ام که قراردادهای چند ساله و بلندمدت بسته‌ایم تا از آنها استفاده کنیم.

 

غیبت کنعانی‌زادگان هماهنگ شده است

منصوریان در خصوص غیبت کنعانی‌زادگان گفت: تمام بازیکنانی که در تمرین می‌بینید یا نمی‌بینید با من هماهنگ هستند از گوشه و کنار می‌بینم و می‌شونم که همه سکوت ما در مورد تیم ملی را نوعی انعطلاف می‌دانند در حالی که هیچ رنگی چه آبی و چه قرمز مقدس‌تر از پرچم 3 رنگ ایران نیست. هنگامی که در بوسان کره را شکست دادیم، احساس غرور کردم که آن غرور را با هیچ چیزی نمی‌شد عوض کرد.

 

رمضانی را قرضی می دهیم

امروز با علی رمضانی جلسه داشتم و این جوان یکی دو سال در زندگی‌اش آزرده‌خاطر شده است ما او را به هر تیمی که قرضی بخواهد می‌دهیم ولی احتمال رفتن او به ماشین‌سازی و تراکتورسازی زیاد است البته رمضانی از جوانان آینده استقلال است ولی ما منافع باشگاه را درنظر گرفتیم و برای دوفصل قرضی او را به تیم‌های دیگر می‌دهیم.

 

اردوی ترکیه لغو نشده

اردوی ترکیه لغو نشده اما مهم‌ترین مسئله برای ما سلامتی بازیکنان است. ما تصمیم داریم اردو را در کشورهای شمالی برگزار کنیم ولی اگر احساس کنیم شرایط در آنجا فراهم نیست سعی می‌کنیم منابع مالی‌مان را در کشور خودمان فراهم کنیم.


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 23:37

کد خبر: 1335180/13  زمان: 19:44  1395/03/31  بازدید: 609

دروازه‌بان جوان مشهد قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه فصل تمدید کرد.


به گزارش "ورزش سه"، محمد ناصری پیش از فصل 95-94 از گسترش فولاد به سیاه جامگان مشهد رفت و تا هفته هفدهم نیمکت نشین بود اما پس از آن با نظر فرهاد کاظمی به غیر از دیدار برابر پرسپولیس و بازی هفته پایانی مقابل ملوان به صورت ثابت درون دروازه این تیم قرار گرفت که عملکرد خوبی هم از خود ارائه کرد.


ناصری که قراردادش با مشهدی‌ها به پایان رسیده بود امروز قرارداد خود را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 250 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:36

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی قرمزپوشان در شرایطی از فردا تیم خود را با نفرات بیشتر تمرین خواهد داد که همچنان در چند پست نیاز به تقویت و جذب بازیکن دیده می شود. مهمترین پست برای تقویت قلب دفاعی است و البته پرسپولیس هنوز احتیاج خود را برای یک مهاجم به جای مهدی طارمی رفع نکرده است.


ناامیدی از بازار ایران
برانکو ایوانکوویچ از بین مهاجمان ایرانی علاقه خاصی به سردار آزمون دارد اما این بازیکن شاخص تیم ملی در شرایط حضور در لیگ ایران نیست. در عین حال کاوه رضایی نیز از مهره های مدنظر برانکو بود؛ بازیکنی که می تواند با قدرت دریبل زنی بازیکن مقابل را از پیش رو بردارد و این علت اصلی برتری او به سایر گزینه ها در فهرست برانکو محسوب می شد. حالا که کاوه به استقلال رفته به نظر نمی رسد مهاجم ایرانی دیگری بتواند نظر برانکو را جلب کند.

 

 

 


گزینه خارجی از کرواسی؟
در شرایط فعلی پرسپولیس علی علیپور، ساسان انصاری، وحید امیری و امید عالیشاه را برای حضور در خط حمله خود دارد. 4 بازیکنی که جز علیپور خاصیت یک فوروارد صرف را در خود ندارند. با این حال برانکو و مسئولان پرسپولیس مسلما گزینه خارجی را در اولویت های خود قرار خواهند داد. گزینه ای که گفته می شود از کرواسی خواهد بود. این مهاجم در اردوی اوکراین به پرسپولیس اضافه خواهد شد تا پرونده بازیکن جدید برای خط حمله بسته شود.

 


هافبک هایی می توانند مهاجم باشند
پرسپولیس برای خط حمله با توجه به شیوه انتخابی برانکو به یک مهاجم نوک و یک مهاجم مکمل نیاز دارد. نوک پرسپولیس در فصل گذشته علی علیپور بود که بیشتر در پرس شدید تیم نقش آفرینی می کرد و برای مهدی طارمی فضا می ساخت. این دو با جابجایی متوالی و مکرر بهترین زوج خط حمله لیگ فوتبال ایران بودند. با جدایی طارمی برانکو می تواند نقش وی را به 3 بازیکن دیگر پرسپولیس واگذار کند: وحید امیری، ساسان انصاری و امید عالیشاه که در این بین عالیشاه دوست دارد در پست وینگر چپ به میدان برود. انصاری قبلا در فولاد مهاجم بازی کرده و امیری نیز ممکن است یک انتخاب خوب برای حضور در ترکیب ثابت خط حمله پرسپولیس باشد به شرط آنکه بار گلزنی تیم را به دوش بکشد. او پیش از این بیشتر به عنوان هافبک نفوذی به میدان رفته است.

 

 


رضائیان چراکه نه؟
یک انتخاب هیجان انگیز دیگر برای خط حمله پرسپولیس حضور رامین رضائیان به عنوان مهاجم نوک است، بازیکنی که این نقش را به بهترین شکل در راه آهن ایفا کرده است. رضائیان با قد و قواره و تکنیک خوب می تواند یک گزینه مناسب برای خط حمله پرسپولیس باشد. اگرچه او با توجه به اینکه در تیم ملی در پست دفاع راست بازی می کند تمایلی به حضور در خط حمله پرسپولیس نخواهد داشت. با این حال با توجه به حضور حسین ماهینی به عنوان دفاع راست رامین می تواند جلوتر بازی کند.

 

 

 


* ایوانکوویچ مشغول تیم سازی است و باید در انتظار دست پخت امسال او ماند. پرسپولیس بدون مهدی طارمی که پارسال فوق العاده کار کرد باید طوری پیش برود که نبود این ستاره به چشم نیاید. قبول کنید که کار ساده ای نیست.

 


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:36

به گزارش "ورزش سه"، مثل روزهای قبل تماشاگران استقبال پرشوری از تمرین آبی ها داشتند و چیزی حدود هزار تماشاچی بازیکنان و کادرفنی استقلال را تشویق کردند.


* مهمترین نکته تمرین امروز حضور آرش افشین، بختیار رحمانی و وریا غفوری در تمرینات آبی پوشان بود. بختیار رحمانی با آرش افشین وارد زمین تمرین شد و به شدت مورد توجه تماشاگران استقلال قرار گرفت.


* اما نکته عجیب این بود که با وجود اینکه اردوی تیم ملی لغو شده است خسرو حیدری و محمدحسین کنعانی زادگان همچنان در تمرینات غایب هستند.


* بازیکنان ابتدا با دویدن دور زمین و پاسکاری بدن های خود را گرم کردند و سپس قسمت هیجان انگیز تمرین فرارسید.


* در این تمرین علیرضا منصوریان آدمک هایی جلوی دروازه مهدی رحمتی قرار داد و بازیکنان باید با پاسکاری به سمت دروازه او شوت می زدند. در یک این تمرین علیرضا منصوریان با ضربه چیپ دروازه مهدی رحمتی را باز کرد و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


* آرش افشین و بختیار رحمانی عملکرد بسیار خوبی در زدن ضربات آخر داشتند و به همین دلیل تماشاگران به شدت آنها را تشویق کردند.


* در حالی که قرار بود کاوه رضایی از امروز در تمرینات استقلال شرکت کند این اتفاق نیفتاد و او برخلاف آرش افشین امروز غایب بود.


* آیتم پایانی تمرین به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که علیرضا منصوریان نظارت دقیقی روی تمرینات شاگردانش داشت.


ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 265 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:36

کد خبر: 1335147/13  زمان: 18:20  1395/03/31  بازدید: 13,644

انتظار 9 ساله به پایان رسید؛


ورزشگاه نقش جهان اصفهان مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند و به احتمال فراوان برای آغاز بازی‌های لیگ برتر آماده شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، طبق وعده دولت جمهوری اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، استانداری و مسؤولان ورزشی استان اصفهان طلسم 9 ساله ساخت ورزشگاه نقش جهان در مردادماه امسال به پایان می‌رسد و تیم فوتبال سپاهان می‌تواند بازی‌های خود را در آن انجام دهد.


این ورزشگاه در حال حاضر چمن آماده‌ی برگزاری مسابقات را دارد اما دیگر سازه‌های آن مثل قسمتی از سکوها، بخشی از پیست و ساختمان ورزشگاه در مراحل پایانی ساخت قرار دارد تا هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد که باشگاه سپاهان در بازی‌های فصل 96-95 به جای ورزشگاه فولادشهر، در استادیوم 75 هزار نفری نقش جهان از تیم‌ها میزبانی کند.


در صورت ساخت کامل ورزشگاه نقش جهان بدون شک این استادیوم زیبا می‌تواند میزبان بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران هم شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 196 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:33

کد خبر: 1335156/9  زمان: 18:45  1395/03/31  بازدید: 2,410

با وجود اینکه امروز استقلال پنجمین جلسه تمرینی خود را پشت سر می گذارد همچنان تماشاگران زیادی از تمرینات این تیم دیدن می کنند.


به گزارش "ورزش سه"، حضور علیرضا منصوریان در استقلال باعث شده که تماشاگران زیادی در هر جلسه تمرینی این تیم به کمپ حجازی بیایند و سرمربی این تیم را تشویق کنند.


امروز هم در تمرین نوبت عصر استقلال هزار تماشاگر در کمپ حجازی حضور دارند و به شدت تیمشان را تشویق می کنند. تماشاگران استقلال به شدت از خریدهای منصوریان در فصل نقل و انتقالات راضی هستندو به همین دلیل با شور و هیجان خاصی تمرینات استقلالی ها را دنبال می کنند.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:33

کد خبر: 1335150/37  زمان: 18:40  1395/03/31  بازدید: 466

مدافع میانی تیم ملی انگلیس تاکید کرد که تیمش باید به عنوان سرگروه راهی دور حذفی رقابت های یورو 2016 شود.


به گزارش "ورزش سه"، انگلیس امشب در دیداری حساس به مصاف اسلواکی خواهد  رفت و امیدوار است تا با کسب نتیجه لازم مقابل این تیم به عنوان سرگروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. گری کیهیل، مدافع انگلیس، نیز تاکید می کند که سرگروهی برای این تیم حائز اهمیت است.

 

 

او گفت:" سرگروهی این فرصت را در اختیار تیم قرار می دهد تا موقعیت بهتری در ادامه رقابت ها داشته باشد. به این ترتیب همه بازیکنان قصد دارند مقابل اسلواکی بار دیگر قدرت انگلیس را ثابت کنند تا بتوانیم به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شویم. با این حال اسلواکی برای ماندن در رقابت ها تلاش می کند و ما می دانیم رقابت سختی مقابل این تیم خواهیم داشت."

 

انگلیس در صورت پیروزی می تواند بدوت حرف و حدیث عنوان سرگروهی خود را در گروه B رقابت ها قطعی کند.
 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:33

کد خبر: 1335119/2  زمان: 16:29  1395/03/31  بازدید: 1,546

پزشک تیم ملی فوتبال ایران می گوید دغدغه کارلوس کی روش بازیکنان مصدوم این تیم بوده و هیچ منعی هم از سوی او برای انجام تست پزشکی وجود ندارد.


به گزارش "ورزش سه"،  پرهان خانلری در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره صحبتهای اخیر مطرح شده اظهار کرد: بازیکنان مصدوم دل نگرانی سرمربی تیم ملی بوده است. ایشان تاکید داشتند که بازیکنان مصدوم زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی دوران مصدومیتشان را سپری کنند. بر همین اساس سرمربی تیم ملی دستور داد بازیکنان آسیب دیده ملی با تجهیزات موجود تیم درمان شوند.


خانلری درباره شایعه دستور کی روش برای عدم حضور ملی پوشان در تست‌های پزشکی پیش از فصل باشگاهها اظهار کرد: در مورد این تستهای پزشکی هیچ گونه منعی وجود ندارد. ضمن اینکه در حال حاضر با توجه به لغو اردوهای پیش رو از همکاران پزشک تیمها تقاضای پیگیری و انجام تستهای پیش از فصل را دارم، آن هم در شرایطی که تمامی تمهیدات لازم برای انجام تست های کامل و حرفه ای پزشکی نظیر ارزیابیهای کلینیکال و میدانی قلب و عروق که تیم ملی از آن بهره می برد  در اردوی پیش رو تدارک دیده شده بود.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 237 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:27

کد خبر: 1335106/24  زمان: 15:37  1395/03/31  بازدید: 34,968

شکایت بی این اسپورت از تلویزیون ایران


روزنامه الوطن قطر مدعی شده است شبکه bein قطر از تلویزیون ایران به دلیل پخش رقابت های یورو 2016 بدون پرداخت حق پخش شکایت کرده است.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه الوطن ریاضی دوحه، شبکه bein قطر که حق پخش رقابت های جام ملت های اروپا 2016 را در خاورمیانه و شمال آفریقا دارد قصد کرده است تا اقدامات قانونی را بر ضد شبکه های تلویزیونی که در این مناطق، بدون اجازه اقدام به پخش رقابت های یورو کرده اند، انجام دهد.


بنا به ادعای این روزنامه شبکه های سوم ایران، موریتانی، الشروق تونس، آی یو بیا، شبکه چاد، اوریو تی وی موزامبیک و الجزایر، شبکه های تلویزیونی هستند که بدون پرداخت حق پخش اقدام به پوشش رقابت های جام ملت های اروپا کردند.


این روزنامه مدعی شده است شبکه های نامبرده باید علاوه بر حق پخش این رقابت ها، ضرر و زیان شبکه bein را نیز پرداخت کنند.

 

 


چندی پیش شبکه تلویزیونی bein قطر، طی قراردادی رسمی با اتحادیه فوتبال اروپا، تمامی حق و حقوق مربوط به پخش رقابت های یورو 2016 را در خاورمیانه و شمال آفریقا از آن خود کرد و یوفا نیز تایید کرده است به غیر از شرکت های مورد تایید این اتحادیه برای پوشش یورو، شبکه های تلویزیونی دیگر نمی توانند به طور مستقل اقدام به پخش این رقابت ها کنند.


این روزنامه در پایان یادآور شد علاوه بر شبکه های تحت قرارداد، اتحادیه فوتبال اروپا نیز حق خود می داند تا از شرکت ها و شبکه های ناقص این قرارداد شکایت کند.

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:27

کد خبر: 1335121/29  زمان: 16:38  1395/03/31  بازدید: 1,414

در مصاحبه با خبرنگاران


شب گذشته تیم ملی آلبانی موفق شد با تک گل مهاجم خود "سادیکو" بر رومانی غلبه کرده و همچنان شانس صعودش به یک هشتم نهایی یورو 2016 را حفظ کند.


به گزارش "ورزش سه"، سادیکو در شرایطی موفق به گلزنی در این تورنمنت شد که کریستیانو رونالدو هنوز موفق به انجام چنین مهمی نشده است. رونالدو با پرتغال دو تساوی برابر ایسلند و اتریش کسب کرده و نه تنها گلزنی نکرده که یک پنالتی خود را نیز برابر اتریش از دست داد.

 

 

سادیکو در مصاحبه با خبرنگاران در همین رابطه گفت:" رونالدو بهترین بازیکن دنیاست و او همیشه الگوی من بوده است. بله، او در این تورنمنت در بهترین فرمش نبوده و روز شنبه برابر اتریش هم چندان خوب نبود ولی فکر می کنم این مساله به دلیل خستگی او باشد.

رونالدو کمی خسته است چون بیش از 50 بازی در طول فصل برای رئال انجام داده و همین سه هفته پیش در فینال لیگ قهرمانان برای قهرمانی رئال می جنگید. از نظر من او تحت هر شرایطی بهترین است."



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 307 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:27

کد خبر: 1335102/9  زمان: 15:30  1395/03/31  بازدید: 2,805

با اعلام باشگاه استقلال اردوی تیم فوتبال استقلال در کشور ترکیه لغو شده است.


به گزارش "ورزش سه"، در خبری که روی خروجی باشگاه استقلال قرار گرفته است اعلام شده است که اردوی استقلال که قرار بود در تاریخ 12 تا 25 تیرماه در ترکیه برگزار شود لغو شده است و قرار است متعاقبا محل برگزاری اردو اعلام شود. اما این خبر حاوی نکته مهم دیگری هم بود و در آن اعلام شد که بختیار رحمانی و وریا غفوری، 2 بازیکن ملی پوش استقلال و سایر بازیکنان تازه وارد استقلال در آن شرکت می کنند.

 


این در حالی است که ابتدا قرار بود با دستور کی روش سرمربی تیم ملی بازیکنان بازیکنان ملی پوش با باشگاه هایشان تمرین نکنند اما ظاهرا با لغو اردوی ارمنستان تیم ملی علیرضا منصوریان قصد دارد با این بازیکنان به اردو برود.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 338 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:27

کد خبر: 1335103/1  زمان: 15:33  1395/03/31  بازدید: 367

تیم ماریتیمو تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر پرتغال دیدارهای تدارکاتی در اسپانیا و انگلیس برگزار خواهد کرد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ماریتیمو زیر نظر پائولو سزار، سرمربی جدید برزیلی  این تیم از روز 24 تیر ماه آغاز می‌شود و سپس برای انجام دیدارهای تدارکاتی راهی کشورهای اسپانیا و انگلیس خواهند شد.

 

رئیس باشگاه ماریتیمو همچنین اعلام کرد تا قبل از آغاز دور جدید تمرینات این تیم سه بازیکن جدید در خطوط میانی و دفاعی جذب و اسامی آنها طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

 

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ماریتیمو طی روزهای آتی به تمرینات تیم باشگاهی‌اش ملحق خواهد شد.

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 274 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:27

کد خبر: 1335105/1  زمان: 15:34  1395/03/31  بازدید: 994

پس از جلسه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سرپرست این باشگاه برگزاری اردوی سرخپوشان در اوکراین قطعی شد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پس از جلسه امروز علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم طرفین به این نتیجه رسیدند که اردوی پرسپولیس در اوکراین با حضور ملی‌پوشان برگزار شود.

 

در همین راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند هرچه سریع‌تر کارهای مربوط به اخذ ویزای این کشور را انجام دهند تا پرسپولیسی‌ها بتوانند اردوی خود را در این کشور برگزار کنند.

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:27

کد خبر: 1334983/1  زمان: 08:41  1395/03/31  بازدید: 2,042

بعد از رکوردگیری در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در کلاچای یک وزنه‌بردار با تیم ملی خداحافظی می‌کند.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اردوی هم سطح دریای تیم ملی وزنه‌برداری از 24 خردادماه در کلاچای گیلان آغاز شده است و به مدت 4 هفته ادامه خواهد داشت. قرار است در پایان این اردو از ملی‌پوشان رکوردگیری شود که در پایان این رکوردگیری یک وزنه‌بردار از ترکیب تیم ملی برای حضور در المپیک خط می‌خورد تا تیم ملی اردوی تهران خود را با حضور 6 وزنه‌بردار پیگیری کند.

 

در حال حاضر بهداد سلیمی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، محمدرضا براری، بهادر مولایی، علی هاشمی و سیدایوب موسوی در اردوی تیم ملی حضور دارند که از این بین یک وزنه‌بردار خط خواهد خورد.

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 227 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 12:07

کد خبر: 1334984/1  زمان: 08:46  1395/03/31  بازدید: 3,151

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با پیروزی در هفتمین بازی فینال رقابتهای NBA برای نخستین بار قهرمانی در تاریخ ۷۰ ساله این مسابقات را کسب کرد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم های بسکتبال گلدن استیت واریرز و کلیولند کاوالیرز صبح امروز دوشنبه به وقت تهران هفتمین بازی فینال رقابتهای حرفه ای NBA را برگزار کردند که در پایان دیداری مهیج و نزدیک تیم کلیولند با حساب ۸۹ بر ۹۳ برنده شد و قهرمانی را در خانه حریف جشن گرفت.

 

در این بازی لبرون جیمز با کسب ۲۷ امتیاز و ۱۰ ریباند ستاره کلیولند بود با بازی فوق العاده خود به خصوص در کارهای دفاعی نقش مهمی را در کسب این برد ایفا کرد. کایری اروینگ هم ۲۶ امتیاز برای تیمش کسب کرد.

 

در تیم گلدن استیت واریرز نیز درایموند گرین با ۳۲ امتیاز شب خوبی را سپری کرد اما استفان کوری و کوین ثامپسون ۱۷ و ۱۴ امتیاز کسب کردند و در دام دفاعی حریف گرفتار شدند.

 

بدین ترتیب کلیولند کاوالیرز برای نخستین بار در تاریخ قهرمان NBA شد. این تیم در حالی که در سری بازی های فینال ۳ بر یک عقب بود با درخشش لبرون جیمز سه بازی متوالی را برد تا در مجموع ۴ بر ۳ پیروز شود.

 

لبرون جیمز اسطوره باشگاه کلیولند در پایان بازی و حتی به هنگام بالا بردن جام قهرمانی هم اشک شادی ریخت و تمام سالن را تحت تاثیر خود قرار داد.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 12:07

کد خبر: 1334985/1  زمان: 08:47  1395/03/31  بازدید: 2,464

سقف درآمد بازیکنان شاغل در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا برای فصل آینده مشخص شد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سازمان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA)، سقف درآمد بازیکنان شاغل در لیگ برای فصل 17-2016 را 94 میلیون دلار در سال اعلام کرد که بالاتر از حد مورد انتظار بازیکنان بود.

 

بازیکنان 30 تیم حاضر در NBA در فصل گذشته مجاز بودند حداکثر 70 میلیون دلار در سال از بسکتبال و تبلیغات جانبی درآمد داشته باشند که برای لیگ آینده این مبلغ 24 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. پیش‌بینی می‌شود این مبلغ در فصل 18-2017 به 113 میلیون دلار برسد.

 

درآمد بازیکنان حاضر در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا از محل قرارداد خود با باشگاه برای بازیکنان رده اول 22 میلیون، رده دوم 26/4 میلیون و رده سوم 30/8 میلیون دلار در نظر گرفته است و هیچ تیمی مجاز نیست به ستاره‌های خود مبلغی بیش از این پرداخت کند. درآمد بازیکنان تا سقف 94 میلیون دلار از خارج از زمین بسکتبال خواهد بود.


 

 



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 12:07

کد خبر: 1334527/29  زمان: 15:18  1395/03/29  بازدید: 38,911

ژرژ مندس در مصاحبه با "اوژوگو"


مشهورترین ایجنت فوتبالی دنیا به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و از او در مقابل اتهامات اخیر دفاع کرد.


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پس از دیدار پرتغال و ایسلند به این متهم شد که با بازیکنان حریف دست نداده و به درخواست یکی از بازیکنان ایسلند برای تعویض پیراهن به شکل بدی پاسخ رد داده است؛ هرچند که که این ادعا توسط بازیکن ایسلند رد شد و او گفت که رونالدو برخورد بدی با وی نداشته است.

 

 

مندس در مصاحبه با نشریه "OJOGO" در مورد رونالدو گفت:" او بهترین ورزشکار همه تاریخ است و اگر جایزه ای برای انسان دوستی وجود داشت هم به رونالدو می رسید. او بهترین انسان روی زمین است. کریستیانو یک پدر و یک دوست واقعی است.

او بهترین الگو برای جامعه و جوانان دنیاست. نه فقط بخاطر کیفیت بالای فوتبالش که بخاطر تواضع و فروتنی فوق العاده اش. او نمونه کامل یک انسان متواضع، هدفمند و جاه طلب چه در داخل و چه در خارج از زمین فوتبال است. کریستیانو امشب رکورد بازی های ملی در پرتغال را با زدن یک گل به اتریش جشن خواهد گرفت."



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 5:51

کد خبر: 1334979/13  زمان: 02:57  1395/03/31  بازدید: 1,699

دوست دارم لژیونر شوم


هافبک ملی پوش دو فصل اخیر استقلال تهران از علاقه حضورش در این باشگاه درصورت لژیونر نشدن خبر داد.


 

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی بامداد امروز دوشنبه در برنامه جام پانزدهم شبکه سه سیما پیرامون وضعیت تیم فصل آینده خود گفت: مدتی کنار خانواده‌ام بودم و تازه دیشب به تهران آمدم که در این مدت صحبتی با مسؤولان باشگاه استقلال نداشتم.


او با اشاره به ترانسفر شدنش اظهار کرد: مدیر برنامه‌ام خارج از کشور پیگیر کارهایم است چون باشگاه‌های خارجی در اولویتم قرار دارد.

 

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که پیشنها خارجی دارد یا خیر، گفت: مدیر برنامه‌ام گفته اینطور است ولی خودم در جریان قرار ندارم و اهل بازارگرمی هم نیستم. اولویتم این است لژیونر شوم ولی اگر در ایران ماندم 100 درصد برای استقلال بازی می‌کنم چون دو سال خیلی خوب همراه این تیم تجربه کردم. به شخصه از حضور در استقلال راضی بودم و دوست داشتم در استقلال باشم.



]]>

{{Body}}

پاسخ پسنديدن [{{PositivePoint}}] مخالفت [{{NegativePoint}}]

{{#Childs}} {{/Childs}}
{{/Comments}} ]]>

اشتراک گذاري

ورزش3...
ما را در سایت ورزش3 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان varzesh3 بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 5:51